8. augusta 2013

My accessories today- Inspiration

8. augusta 2013









4 komentáre:

  1. Pekné doplnky :) Momentálne zháňam stredne veľkú elegantnejšiu čiernu kabelku a akosi sa mi nič nepáči, nemyslela som, že to bude taký problém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jani! Niečo mi hovor :D Ja som práve teraz dlhšie zháňala len takú jednoduchú čiernu a nikde nič,tak jedinú ktorú som našla bola táto,čo som odfotila. Je síce trochu veľká,mohla byť aj menšia ale čo už. Po vačšine majú všetok tovar taký moc prezdobený ja som chcela teraz len niečo jednoduché ale to ako kedy,niekedy majú práve také,inokedy vôbec nič ale určite nájdeš je toho veľa :) aj keď to stojí človeka niekedy dosť času.

      Odstrániť
  2. Veď jasné, nevzdávam sa hľadania :) A máš pravdu, keď chcem niečo jednoduché, tak majú všade prezdobené a keby chcem nejakú s ozdobami, tak budú ako na just všade jednoduché :D Tá na fotke je pekná, len nemám dobré skúsenosti s tým kovaním, alebo ako to nazvať. Mala som to na kabelkách a bohužiaľ sa mi to dosť rýchlo zošúchalo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj mne a bolo jedno aj keď bola drahšia. Koncom zimy som si kúpila jednu z New Yorkeru a už je z nej doslova
      handra :/ Tak som teraz kúpila túto v obyčajnom obchode u nás na námestí ale po troch dňoch sa mi odtrhla jedna rúčka s toho strieborného kovania a nemala som čas ani nervy chodiť po reklamáciach tak som to lepila,zatiaľ drží ale po čase sa to ošúcha to som si istá. Nič iné nebolo,všade boli ozdoby alebo vyseli nejaké strapce to je zákon schválnosti :D

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014