9. augusta 2013

Beckham Intimately for Woman

9. augusta 2013


Ahojte,rada by som Vám predstavila jednu úžasnú voňavku na ktorú som natrafila celkom náhodou pri flákaní sa po DMku. Hľadala som som niečo ľahké,malé len tak do kabelky, s počiatku to mal byť iba nejaký body sprej,hlavne teraz v týchto horúčavách,ktorý by ma ako tak osviežil a zároveň aj príjemne voňal.
No potom ma zaujal regál v voňavkami kde mi ako prvé padli do oka flakóniky od Essence. Typická ja.
Vábilo ma najmä to,že majú v ponuke aj malé fľaštičky ktoré sa dajú len tak hodiť do tašky,nezaberajú veľa miesta a sú zakaždým poruke,vône sa mi celkom páčili a všimla som si,že majú aj dosť nových. Bolo by z čoho vyberať aj cena celkom príjemná,niečo málo vyše 3 eur a to som ešte váhala,či vziať ten veľký alebo ostať radšej pri tých malých.
A v tom som uvidela práve túto,,,,Beckham Intimately,,,




Láska na prvý pohľad! Flakón jemný,nežný,na vrchu s logom Beckham,v celku zaujímavý rovnako ako škatuľka,jednoduchosť a pritom výraznosťa elegancia ktorú sa nedalo nevšimnúť :)
To boli moje pocity v tej chvíli,,,keď som ju vyskúšala,nedalo mi,,,bolo to presne to čo som hľadala,iné ako tie pred tým,s počiatku veľmi jemné,nenásilné a postupne krásne,sladšie ale nie moc,,,,len tažko sa to popisuje to musíte ovoniať ale jednoznačne som ju tam nemohla len tak nechať,zároveň ma lákala akcia ktorá na ne bola v rámci dopredaja.
Najmensí flakónik 15 ml stál 4.niečo, 30 ml ktorý mám ja stál 7,mali v ponuke aj vačší 50 ml ale ten neviem s istotou koľko stál,ten ma už tak nezaujímal. Rozhodovala som sa výlučne medzi najmenším a týmto.
A neľutujem,síce sa tak ľahko vziať do kabelky nedá,presnejšie do menšej nie ale to mi vôbec nevadí,,,jednoducho láska na prvý pohľad,nemohla som odýsť bez nej :D Každý má iný vkus,ale ak hľadáte niečo ľahké ale pritom zmyselné,nie príliš sladké toto je jednoznačne môj typ!!
V ponuke bola rovnako vôňa pre pánov.


Krásny dník! 


3 komentáre:

  1. Viem o tejto vôni, ale akosi som ju vždy obchádzala a nikdy neovoňala. Mala by som to napraviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MILUJEM JU! taká neidentifikovateľná ale úžasná vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014