15. augusta 2013

Catrice Absolute Eye Colour - 410 C´man Chameleon!

15. augusta 2013

Očné tiene od Catrice sú pre mňa ideálne,majú vinikajúcu pigmentáciu,sú jemné,hladké pekne namleté a ani nehrudkujú. Páči sa mi ich obal ktorý je pevný a veľmi elegantne a jednoducho vyzerá.
Včera som nemohla odolať tomuto odtieňu číslo 410 C´man Chameleon ktorý je tmavo šedo hnedý skoro kaki farba no zároveň hádže zaujímavé odtiene zelenej. Na očiach je výrazný a vytvára veľmi pekný efekt a zváštny lesk ktorý je z každej strany a v každom svete trošku iný. Píše sa o ňom že je vraj dvojník jedného odtieňa od značky M.A.C.














2 komentáre:

  1. S mono tieňmi od Catrice skúsenosti nemám, ale mám dve paletky. Tú Absolute Nude, s ktorou som spokojná a takú so 4 tieňmi, konkrétne 040- Never Let Me Go! (majú super názvy :), s tou už taká spokojná nie som. Neviem či len ja mám taký kus alebo sú vo všeobecnosti také, ale hlavne tie svetlejšie odtiene majú slabú pigmentáciu, že treba veľa vrstviť aby bolo niečo vidno a tiež mám vždy pod očami kopec trblietok, ktoré mi nejdú tak ľahko dolu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky Jani! :) Ta Absolute Nude sa im vydarila,je perfektná aj dobre pigmentovaná aj výdrž všetko.
      Viem ktoré myslíš,ja som nad nimi párkrát rozmýšľala lebo sa mi veľmi páčia tie farby,tiež som ich skúšala v dm len tak na ruku a áno tie bledšie odtiene sú slabo pigmentované ale toto je problém skoro každej paletky. Na veľa blogoch som čítala že aj ony majú ten istý problém,nemáš zlý kus ale tie kombinácie farieb sú veľmi pekné,zaujímavé.
      Tieto mono sa mi osvedčili,mám síce iba tmavšie odtiene ale čo som skúšala tie testery na ruku tak svetlé farby sú rovnako trošku horšie pigmentované treba vrstviť ale len tie bez trblietok,čiste matné tie sú najhoršie.

      Odstrániť

Janina0 Blog © 2014