5. marca 2014

,,,♥

5. marca 2014
♥ Vzorka Marc Jacobs-HONEY ♥

Avon-Outspoken Intense by Fergie ♥♥♥


Essence limitka Bloom Me Up! Veeeeľmi vydarený štetec,určite sa na ne mrknite! ♥♥♥


♥ Nivea Aqua effect výživný denný krém s mandľovým olejom momentálne môj TOP ♥


 Alverde Limitovaná Edícia telové maslo s vôňou sladkých bobúľ-odporúčam!! ☺

Essence hand balm s lahodnou vôňou medovíkového Latte→stéle v kabelke ☺ ♥♥

Zlatý náramok→F&F

 ♥ Estée Lauder nočné sérum ♥

Pupa zlatá ceruzka na oči→nádhera aj výdrž!



Neodolala som☺☺☺

Bridget Asherová-Provensalský dom zázrakov ♥♥♥



2 komentáre:

  1. Ten ružový štetec vyzerá super. Mala by som sa na neho mrknúť ak ešte nebude vypredaný.
    Vidím, že máme podobný vkus. Od AVON- u mám vôňu od Fergie tú fialkovú Outspoken, medovníkový krémik na ruky od Essence mi stojí na poličke, Oreo Milku zbožňujem a práve sa u nás pečie Nutellový závin :)
    A musím ešte pochváliť náramok z F&F-ka. Je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky Jani! Ďakujem :)) Haha to teda máme,tá vôňa Outspoken je perfektná,mám síce len veľmi maličké balenie ale uvažujem nad kúpou normálneho. A tie štetce z limitky Essence sú veľmi fajn,úplne makučké a zatiaľ mi ani jeden jediný chlp nevypadol,určite si ich obzri keď pôjdeš okolo :)
    Jooj Milka Oreo je najlepšia a po dlhej dobe som neodolala Nutelle,závin musí byť veľmi super :))

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014