3. decembra 2013

• ❅ •Yves Rocher Cacao Collection-Hand cream Cacao & Rasperry• ❅ •

3. decembra 2013


♥ Ahojte! ♥
Dnes by som Vám s radosťou predsatvila krém na ruky od Yves Rocher a to z vianočnej limitovanej edície Cacao.
Nemusím pripomínať,že zvlášť teraz v prechodnom období a hlavne v zime sú ruky extrémne namáhané mrazom a chladom. To najlepšie,čo však môžeme pokožke rúk vždy dopriať je práve kvalitný krém. 
Mňa zaujal tento a to nielen samotnou vôňou a pekným obalom :)
Celá edícia obsahuje okrem krémov na ruky aj sprchové gély,telové mlieka,tekuté mydlá na ruky,sprchovacie trblietavé gély a hydratačné balzmay na pery. A to všetko s fantastickými zimnými vôňami ako kakao-pomaranč,kakao-pistácia,a kakao-malina. Musím sa priznať,že čo sa vôní týka,páčili sa mi všetky a nevedela som si ani riadne vybrať,no nakoniec moja voľba padla na malinu ☺



Krém nieje ani priveľmi hutný ale ani príliš riedky,nezanecháva na rukách mastný film a pomerne rýchlo sa aj vstrebe čo veľmi odceňujem. Neobsahuje parabény a jeho zloženie by malo byť rastlinného pôvodu. Obsahuje :
repkový olej,vodu z nevadze so zmakčujúcimi vlastnosťami a vodu z kakaových bôbov.
Jeho vôňa nieje presilená skôr miernejšia ale predsa značná a po nanesení krému ju ešte dlho jemne cítiť na rukách. Ruky zanechá jemné,vláčne a naozaj slušne hydratuje! 



Určite ho odporúčam apsoň vyskúšať a zároveň pripomínam,že kto sa obáva a neholduje moc sladkým vôňam,báť sa jednoznačne nemusí,niesú vôbec silné,alebo extrémne prenikavé,práve naopak→jemné ☺
Čo ja požadujem od dobrého krému na ruky,,,všetko spĺňa a nemám nič čo by mi vadilo,len spokojnosť. Rada by som vyskúšala aj iné produkty z tejto edície,ak máte nejaký alebo sa naň chystáte,napíšte mi dole svoju skúsenosť,budem sa veľmi tešiť ☺
Pekný zvyšok dňa ♥♥♥










2 komentáre:

  1. ako sa da dostať ku tejto značke? ja som ju absolutne nikde nevidela ani ten katalog nič a cez internet nerada objednavam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Roumi :) Ja ju v mojom meste tiež nemám,len keď dakedy zabehnem do Nitry,ono tento Yves Rocher býva po vačšine vo vačších mestách,v nákupných centrách hlavne a tak. Mne ten katalóg dali priamo tam v predajni,pri kúpe tohto krému,lebo mi dávali aj vernostnú kartičku na body,podobne ako to má DM alebo Fann. Inak tie katalógy som nikde inde nevidela,ani sa myslím nedajú inde zohnať len v predajni YR. Ja tiež nerada objednávam z netu plus poštovné a podobne,takže tam zavítam,len keď idem alebo mám cestu okolo NR.
    Skús popozerať na ich stránke kde všade ich predajne sú tu je link
    http://www.yves-rocher.sk/Adresa_obchodov

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014