20. októbra 2013

Essie - All Tide Up

20. októbra 2013
Ahojte!
Lak od Essie,to bude dnešná malá recenzia :)
Vonku je už teraz krásne farebno,tak prečo sa neinšpirovať aj lakmi. Jedným z takých ktorému som za nijakých okolností nemohla odolať je aj Essie-All Tide Up. Farbička priam ako stvorená na jeseň! Neviem ju vlastne ani presne definovať ale pri pohľade na ňu ma napadá jednine slovo jeseň :D
Farba je krásna hnedo-tehlová ale nie moc tmavá s celkom výrazným zlatistým jemným shimmerom,ktorý je vidno hlavne na slnku a priamom svetle. Podobný odtieň ako je tento mal alebo aj má neviem isto essence len s tým rozdielom,že je podstatne tmavší a bez shimmeru. Tento ma náramne baví v tej jeho zvláštnosti a inakosti,,,pretože Essie sa špecializuje na rôznorodosť a širokú paletu svojich odtieňov a napríklad z červenej u nich nájdete snáď milión verzií. Páči sa mi aj fakt,že nieje až tak tmavý.









Lak obsahuje 13,5 ml,štetček má trochu plochejší a aplikácia je nanajvýš bezproblémová! Schne okamžite a nehrudkuje ani neryhuje,pigmentácia je snáď najlepšia akú som doposiaľ u nejakého laku videla! Kľudne Vám stačí len jedna vrstva!!! Nepreháňam :) Výdrž je parádna aj bez nadlaku.
Bežná cena je okolo 11-12 Eur ale na e-shopoch a aj v obchodoch prebiehajú stále akcie za ktoré sa dá kúpiť za 5-6 eur. Je to moja prvá skúsenosť s Essie ale určite nie posledná! Vrelo odporúčam!!! :)))
Pekný deň! 








1 komentár:

Janina0 Blog © 2014