16. júna 2013

Lactovit Original Vyživujúci sprchový gél

16. júna 2013

Peknú slnečnú nedeľu želám :) Dnes by som Vám veľmi rada zrecenzovala tento sprchový gél,teda ak mám byť presnejšia sprchový krém ktorý je novinkou na našom trhu.
Určite ste v poslednej dobe v telke postrehli reklamnú kampaň ktorá sa naň rozbehla pomerne nedávno. Ja takisto a keďže som ho našla v regáli v Kauflande,rozhodla som sa teda,že si naň jednoducho posvietim a otestujem ho.
Jeho obsah je 300 ml a ja som ho kúpila za necelé 3 eurá,čo sa mi zdá celkom dosť ale dobre,brala som do úvahy to,že je to novinka a myslím že cena ešte pôjde o čosi nižšie a aj v jednotlivých drogériách bude iná. Celkovo jeho obal sa mi veľmi páči,je to nápadité a  milé,vyzerá podobne ako fľaša od mlieka,čo je aj na mieste,pretože je iný práve tým,že by mal obsahovať všetko živiny a proteíny ktoré obsahuje aj samotné mlieko v rátane jeho vône ktorá mi tiež pripomína niečo jemné mliečne :)





LACTOVIT SĹUBUJE:  Sprchový vyživujúci gél ktorý v sebe obsahuje živiny obsiahnuté v mlieku,ako proteíny,vápnik a minerály ktoré majú preukázané účinky pre ľudský organizmus a okrem toho obnovujú a vyživujú Tvoju pokožku. Zloženie vyživujúceho gélu Lactovit obsahuje Lactomicely,mliečne deriváty ktoré dodávajú maximálnu hebkosť tvojej pokožke vďaka vysokej hydratácii. Uži si jemnej a krémovej peny a zahaľ sa do vône ktorá urobí tvoju kúpeľ príjemnou s pocitom starostlivosti a pohodlia.



MOJA SKÚSENOSŤ:  Kedže niesom chemik,nemôžem s istotou povedať čo všetko a aké ešte zložky pokožke naozaj prospešné okrem kalcia,mliečnych proteínov,vápniku,,, sú v tomto géli obsiahnuté a či teda je v skutku výživný do takej miery ako sľubuje. 
No napriek tomu je pre mňa osobne veľmi veľmi príjemný. Jeho vôna je jemná,nie silná,povedala by som skôr neutrálna,nedráždi nos ale pri tom ju cítiť,pripomína mi niečo mliečne,v prvom momente ako mlieko na opaľovanie a postupne prechádza do jemnej nenásilnej sviežej vône. Takže kto nemáte radi príliš silno parfumované gély toto bude niečo pre Vás. Ale v celku môžem s isitotou povedať,že tá vôna je veľmi príjemná,pekná a jemná aj počas sprchovania.
Jeho konzistencia je jemne biela až priesvitná,nie vyslovene gélová,skôr mi pripadá gélovo krémová.
Veľmi dobre pení,vytvorí naozaj krásnu penu ktorá je na tele opať nesmierne príjemná. Umyje rovnako dobre ale čo je hlavné,pokožka je po ňom nádherne jemná,skutočne hebká ako bábatko :)
Vyslovene som mala po sprche pocit veľmi jemnej,hebkej a nepodráždenej pokožky,rovnako som nemala pocit vysušenia ako je tomu pri ostatných sprchových géloch,takže s vlastnej skúsenosti môžem jednoznačne povedať,že to čo sľubuje na obale naozaj splní na 100 percent!
Tento pocit na dotyk príjemnej pokožky som mala ešte celý deň. Ďalšia jeho skvelá vlastnosť je že pokožku ukľudňuje,čo môžem len potvrdiť.


Takže ak to mám celé zrnúť,nezaťažuje naopak ukľudnuje,pokožka je po ňom nádherne jemná a hebká počas celého dňa na dotyk,pekne pení,krásne vonia,nenašla som fakt nič,čo by som mu vytkla,alebo čo by sa mne osobne nepáčilo alebo nepozdávalo. Odporúčam ho jednoznačne vyskúšať,neviem či su niekde v ponuke aj malé vzorky,zatiaľ som ich nevidela ale aj ak nie,určite ho vyskúšajte stojí za to. Okrem sprchových gélov by mali byť v ponuke aj telové mlieka. Ak s ním máte skúsenosť,napíšte mi ju do komentárov,budem sa tešiť :)
Cena do 3 Eur.
Pekný deň






2 komentáre:

  1. niečo také existuje? :) reklamy mi samozrejme unikajú, lebo nesledujem tv a ani by som si podľa obrázka nepozrela recenziu, lenže ono to nie je verzia actimelu ale sprchovací gél! :D super balenie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som naň bola v celku zvedavá a chcela som vyskúšať zasa niečo iné a teda zaujal ma aj obal :D Keď by som to mala k niečomu prirovnať,tak mi dosť pripomína niektoré sprchovacie gély od Dove konzistenciou aj jemnosťou,iné srpcháče čo mám napríklad Balea alebo Body Shop,po nich mám dojem veľakrát až extrémne suchej pokožky a musím sa namazať ak mám na to čas ale pri tomto nie,čo ma určite prekvapilo,ale ako píšem,je to moja osobná skúsenosť a určite to závisí aj od typu pokožky a podobne. Určite nie každému sadne ale tak je to so všetkým,ja som zatiaľ spokojná no možno po dlhšom používaní účinok nebude taký ako teraz,uvídime. Koniec konocv výživu pokožky a rôzne proteíny alebo vitamíny sľubujú takmer všetky sprcháče to je jasné. Tento mi zatiľ pripadá s tých ktoré som skúšala,najjemnejší a výrazná hebkosť pokožky tam fakt je,aspoň ja som ju určite postrehla. Ale je to individuálne ako všetko,síce som zvedavá aj na tie teleové mlieka. Škoda že nemajú menšie vzorky ale vôňa veľmi podobná ako mlieko na opaľovanie len nie tak silná :D
    Ak niekedy vyskúšaš určite daj vedieť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Janina0 Blog © 2014