3. februára 2013

My Favorite Shower gels

3. februára 2013
The Body Shop-Strawberry Body Polish
             

Tento sprchový gélik ma na prvý pohľad zaujal svojou konzistenciou.Má v sebe maličké zrnká a vyzerá to,ako keby obsahoval rozmixované jahody.Vonia pekne,sviežo a je príjemný,po umytí zanechá pokožku jemnú a chvíľočku aj voňavú po jahodách :) Mám ho rada aj preto,lebo nieje taký veľký a prípadne na cesty nezaberie veľa miesta ako niektoré.


Yves Rocher-Jardins du Monde Féve de Cacao


Yves Rocher má absolútne úžasné telové mlieka,krémy,sprchové výrobky aj mydlá a vlastne všetko :)
Tento gél na prchovanie je naprostý unikát aký som kedy vôbec mala.Veľmi sa mi páči jeho vôňa po kakau ktorá je ľahká,nie násilná,počas sprchovania je príjemný a pokožka sa necíti vysušená,naopak je po ňom strašne hebká a jemná.Kúpila som ho len náhodou,čiste zo zvedavosti a aj preto,lebo bol v zľave.
Vrelo odporúčam má za mňa hrdých 100 bodov!!! :)


Sephora-Douche Crémeuse Body Wash



Tento som dostala ako darček a veru škoda že nie aj dva hihi :) Tak úžasnú vôňu som už dávno necítila (samozrejme ak nerátam Baleu).Ani neviem ako ju popísať,,,ako svieži oceán a piňakoládu.
Vôňa je pomerne silá ale naprosto dokonalá a po umytí je cíťiť ešte dlho čo je fantastické :D
Škoda že nikde v mojej blízkosti Sephora nieje utekala by som po ďalší!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Janina0 Blog © 2014